Amplified

Amplified

Nu är dagen här, Äntligen! Ja, nu håller jag på med att prova kläder tills idag det är så svårt alltså men nu tror jag att jag har valt. Det blir vita jeansen, svartlinne under en svartvit randig tröja och sen en svart kofta.. Jag är svart och vit idag (hehe). Sen vill jag ha min gröna jacka som jag fick förra helgen men det får jag inte för mamma för hon tror det blir för kallt, och ja visst det kan bli kallt men det är väl mitt eget val om jag vill frysa eller inte. Och det är ju såhär "vill man vara fin får man lida pin" Eller har jag fel? Nej jag tror inte det. Men vi får väl se vad brudarna tycker sen. Dom får väl avgöra men det tror jag ändå inte det blir jag som väljer i slutet men det är roligt att höra deras åsikt också.

Taggar till kvällen hoppas det blir nice!! :) Längtar


Kommentarer
Postat av: Anonym

Belive me, mamma vet alltid bäst
- vare sig man vill det eller inte,
I truly hate that sometimes.
Och VEM var det som svek eurasia för
att fixa till sig istället? va va va? ;)

2007-01-31 @ 20:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0