besviken

Ja, besviken är jag på igår. Alltså man får inte tagga mycket till något för då blir man bara besviken.
Sen hoppas jag också på att alla är okej efter igår speciellt hoppas jag att alla lever av de som ramlade ner, fan va otäckt det måste ha varit. Men jag vill nästan ha mina pengar tillbaka för alltså att se ett band i 15 minuter och sen blev allt inställt. Illa!. Sen tycker man ändå att golvet borde hålla, de visste ju att det skulle bli många personer där speciellt på mando diao..

Jag hoppas också på att Industri Royal gör en spelning snart för det var för länge sen jag såg dom och jag taggade så mycket för att se dom. Helt otroligt, kvällen igår skulle bli den bästa på länge. Men så blev det inte.

Aja, nu måste jag tyvärr gå och plugga till matteprovet (vill inte). Men sen efter det ska jag läsa SOLO och VeckoRevyn.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Ivarsson

Jag är bara glad att ni klarade er,
jag har nog aldrig varit så sentimental i mitt liv.
och industri royal kommer fler gånger, eh? ;]
(ps. var stolt över mig, jag har laddat hem
deras nya skiva och lyssnat lite!)

2007-01-31 @ 20:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0