Brev

Alltså det nya som är inne är verkligen att skriva brev helt klart. Fast jag tycker det är jobbigt att skriva brevet men det beror vem man skriver till. Men sen till det lyckligaste är när man har fått brev tillbaka och man ska läsa det och man blir bara så lycklig för det är så glatt. Alltså jag sprudlar bara av gläde för det är det jag håller på med skriva brev med en kompis. Alltså jag är sämst på att skriva brev men jag ska bli bättre det kan väl inte vara så svårt.

Så det jag ska göra idag är:
  • Börja lätt påmitt CV
  • Skriva brevet så jag kan skicka det imorgon bitti
  • Skriva i bloggen såklart
  • Se på Ugly Betty + Greys Anatomy och dricka något gott till det.
Ser verkligen framemot kvällen!!

brev

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0