CV

Nu håller jag på att kolla runt hur man ska skriva ett CV och det är typ svårt eller jag har inte ens börjat skriva något än men jag vet inte vad jag ska skriva på det. Men jag kommer väl på något snart förhoppningsvis för jag började inte på det igår jag hann inte.
Det jag hann göra var att skriva brev, se på Ugly Betty och Greys anatomy och det var väl det ända jag vill hinna också. Så det var en slapp kväll igår.

Idag har det varit mycket jobbigt att gå till skolan bara för att det är 20 minusgrader varje morgon så man vill verkligen inte gå. Bara för att jag är duktig så fick jag till skolan och var jättetrött och ville bara att dagen skulle sluta men det tog ett tag för det. Annars har det inte hänt så mycket, bara att jag har råkat säga att jag inte ska köpa något på 2 månader för jag ska spara till ett par Acne jeans och ett par Cheap Monday för jag behöver jeans. Egentligen så behöver jag jättemycket kläder men det får räcka med jeans just nu.

Nu ska jag inte skriva nåmer (hehe)..
Kom på en sak att jag vill tatuera mig när jag fyller 18 tror jag så har ni något förslag vad man kan tatuera inget stort tack! :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vart ska du söka jobb?

2007-01-25 @ 11:40:22
Postat av: Frida

ingen aning än.. Får väl se

2007-01-25 @ 11:42:43
URL: http://glammigafrida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0