dagens låt!



Laleh - November

Annars som jag tidigare skrev så sa jag att jag skulle och kolla på skor, och dom var fina så vi köpte dom för det är ändå öppet köp på 14 dagar. Så jag köpte ett par blåa men ville ha röda eller svarta men det fanns inte i min storlek. Så mamma ska hålla koll om det kommer in några svarta då ska vi byta, annars så vill jag köpa dom som jag hittade på Tjallamalla för dom var underbara.
Förutom skorna så fick jag en jacka och ett par vita jeans från H&M, och nu fattas det bara ett par nya svarta jeans och ett par Acne Jeans blåa vet inte vilken färg än men jag ska prova sen när jag har fått mina pengar så jag måste spara lite nu och sen skaffa ett jobb också. Men det ska jag fixa tycker jag. Måste bara lägga ner tid och verkligen vilja detta, och det är det som är det svåra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0