Dagens vill ha

+ +


Dessa skulle ju passa jätte bra på en varmsommardag då man kanske har tänkt att gå på stan en snabbis eller bara åka med kompisar och fika. Tänk bara om det kunde vara sommar. Men om man tycker det skulle bli för naket så kan man ta några shorts under tröjan/klänningan eller vad man känner för. Men annars så kommer man förhoppningsvis vara brun i sommar så det kommer bli skitsnyggt till. Längtar till sommaren.
Dessa bilder kommer från shopbop.com som är min nästan favvosida när det gäller kläder.
Bilderna i ordning
  1.   Tröja/klänning (vad man nu vill kalla det), blå vit randig med 3 knappar högst upp. Jätte fin! Från Charlotte Ronson
  2. '  En brun väska, jag tror att jag har skrivit om den svarta tidigare men den finns då också. Men jag gillar det verkligen. Som är från Anna Corinna Handbags
  3.   Detta är skor från Frey, som finns i både grönt och svart, men jag gillar denna bäst. Den är jätte söt enligt mig!

Denna dag har annars varit mycket bra hade sovmorgon som verkligen uppskattades. Sedan gick jag och Rebecca hem lite tidigare för vi orkade inte redovisa på Historian men men. Jag har kanske nu 11% frånvaro så jag får väl försöka att gå på alla lektioner hädanefter men det tror jag att jag ska fixa.
Sen vill jag bara säga att Psykologi är nog det roligaste ämnet som finns!! Alltså det är så intressant så det finns inte det skulle ju vara en dröm att bli en framgångsrik psykolog, eller något inom mode men alltså det där är säkert inte så lätt..

Men men nu ska jag inte uppehålla er nåmer, nu tror jag att jag ska gå och skriva brev eller något sådant. Ha en bra fortsatt kväll så hörs vi kanske senare! :)  // Frida

Kommentarer
Postat av: Ivarsson

Psykologi indeed,
är han den nya snubben bra?
syns imorrn

2007-01-31 @ 19:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0