måndag igen

Så återigen måndag och man började inte dagen bra med ett matteprov. Som säkert inte kommer gå så bra. Men det var roligt i alla fall på trafikantlektionen hörde nästan inget av vad läraren sa för att en överglad Rebecca satt bredvid och höll på att rita och ha sig.. Men det var värt det (haha).

Sen får man inte glömma att nämna ELLE galan som jag såg igår som jag tyckte faktiskt var bra. Det jag gillade bäst var att Whyred vann som bästa designer och "Mogge" som årets svenska bäst klädda man. I Like!!
Caroline Winberg är fin och hon var faktiskt inte så uppklädd och det gillade jag faktiskt.  Nemen det var en bra kväll så nu ikväll blire till att städa kanske (taggar inte) för jag har så mycke kläder överallt. Efter det blir det till att läsa SOLO och VR har inte läst dom än och jag längtar än. :)

have fun!

Kommentarer
Postat av: Ivarsson

Haha, var det när becca ritade
din blivande Leo eller vad
det var han skulle heta?
Du får rama in teckningen och
sätta upp den på väggen, haha.

2007-01-31 @ 20:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0