Suck

Vad jag tjatar på att jag vill ha pengar men nu vill jag verkligen ha pengar jag blir galen.. Jag hade köpt en cape på Vero Moda för ett tag sen blev verkligen kär i den men jag lämnade tillbaka den och jag ångrar det så mycket. Bara för att mamma sa att "men Frida du kommer inte att använda den" såklart så lyssnar jag på henne.. Nu vill jag verkligen ha den i min hand och ta på mig den men jag ska hitta en billigare eller något sånt så ska jag köpa sen när jag har pengar och tid (haha). För det är såå snyggt med en cape..

Svart eller Blå sko? vad ska jag ha.. Den blåa är inte klar blå utan ganska matt i färgen och mer åt det gråa hållet tycker jag. Men jag har ingen aning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0