Tisdag

Ja, det var inte lite slitet att gå upp imorse. Herregud det var nog det jobbigaste jag har gjort på länge hehe, men imorgon har jag sovmorgon det känns mycket bra.
Sedan har jag nyss sett på sista avsnittet av Ugly Betty för säsongen, och nu blire Greys Anatomy. Älskar tisdagar! Det är alltid något bra på tv. Det är faktiskt sant eller har jag fel?


Efter skolan så skulle jag gå till bussen och idag tog jag faktiskt en Metro tänkte att jag ville läsa lite och i detta exemplar så var det en artikel om "Klädernas färg avslöjar dig" ganska roligt faktiskt här kommer färgerna som fanns med:

Orange:
Positiva, Passionerad, rolig och sensuel
Negativt, Omogen, frustrerad och oseriös
Rosa:
Positivt, Feminin, vårdande och omtänksam
Negativt, Fysiskt krävande och hjälplös
Svart:
Positivt, Effektivt, principfast och seriös
Negativt, Hotfull, kall och förtryckande
Röd:
Positvt, Varm, vänlig och energisk
Negativt, Trotsigt, aggressiv och argumenterande
Gul:
Positivt, Optimistisk, självsäker och kreativ
Negativ, Irrationell, instabil och orolig
Vit:
Positivt, Tydlig, sofistikerad och effektiv
Negativt, Kompromisslös, misslös, hård och kall
Blå:
Positivt, Intelligent, pålitlig och effektiv
Negativt, Kall, reserverad och ovänlig
Grön:
Positivt, Harmonisk, miljömedveten, tillförlitlig
Negativt, Vek, tråkig och kraftlös
Brun:
Positivt, Stödjande, jordnära och seriös
Negativt, Tråkig, humorlös och osofistikerad

Vad hade/blev ni för färger idag? Vad hade ni på er? (hehe)

Kommentarer
Postat av: Lyxrus

Coolt, tror du att det stämmer?

2007-01-31 @ 10:24:22
URL: http://lyxrus.blogg.se
Postat av: Frida

Varför skulle det inte stämma? Alltså man får ju tro vad man vill men jag tyckte det var ganska roligt ändå. :)

2007-01-31 @ 13:57:40
URL: http://glammigafrida.blogg.se
Postat av: Ivarsson

Jag brukar inte följa serier, men Grey's anatomy
börjar jag faktiskt bli förälskad i.
(Jag är snart helomvänd till umeåbo frida, rädda mig!)

2007-02-01 @ 20:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0