tränar

Ja denna dag har väl varit helt okej. Fredagar är alltid lika slappa faktiskt. Det jobbiga är att det är en dag närmare till Måndag då Matteprovet ska vara. Och jag kan verkligen inge alls, så det kommer alltså inte gå bra men skitsamma. Det är bara träning till Nationella så jag hoppas jag får G så kanske det kommer gå bra på Nationella..

Efter skolan gick jag till musiksalen för att träffa J, vi skulle träna och fundera på vad vi skulle sjunga för låt på skolavslutningen och vi  kom fram till en låt men ah jag är faktiskt lite trött på låten men men.. Den är fin iaf så det blir säkert jätte bra. Men jag vill sjunga en till låt jag är jätte taggad jag vill sjunga någon Lars Winnerbäck låt men vet inte vilken eller jag tror det kanske blir Du Hade Tid.

Nu ska jag väl göra något annat har ingen aning det blir väl att se några avsnitt av SexAndTheCity och bara längta till imorgon AMPLIFIED!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0