American Idol

Vilken S***a asså som gjorde det där mot Bailey, alltså hon hade värsta bra rösten. SEdan får inte hon repetera på sin del för att de andra kan deras. + att den där tjejen som är en S***a flirtade visst med de där killarna det finns fan bildbevis. Ja visst när Bailey sa att hon hade repeterat på sin vers hela natten så hade det tydligen inte fastnat och det måste det ju göras när en artist ska upp. Men ändå jag tycker hon ska få en andra chans.
Så glada de andra 2 var när de gick vidare, fan asså om de skulle ha varit i bailey's sits asså de hade känt likadant som Bailey gjorde. Aja, shit the same life's a bitch sometimes!

haha, vilket jävla inlägg ursäkta språket.. Annars idag så gick det bra på historian och svenskan tycker jag och det har varit en slapp dag. Imorgon är det sista dagen på skolan och sen blir det påsklov och det ska bli så härligt. Längtar.. Men imorgon har vi någon uppsats att skriva på engelskan vet inte alls vad jag ska skriva om men det löser sig väl.

Nu blir det till att se fortsättningen av American Idol
sen ska jag sova, är så jävla trött men skulle ändå inte somna om jag gick och la mig klockan 22.30 eller vem vet jag kanske borde prova det någon gång.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Ivarsson

Haha, frida - du måste sluta titta på tv ;]
Love

2007-04-05 @ 00:15:49
URL: http://norrlander.blogg.se
Postat av: Rebeca

håller med Anna detta går överstyr!

2007-04-05 @ 14:39:10
URL: http://Rebeza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0