Bullshit

Var det bara jag som såg "How to loose a guy in 10 days"? Jag vet inte svaret på den frågan. Men i alla fall så har jag nog sett den 3 gånger medräknad denna gång. Alltså jag vet inte men det som drar mig till filmen är ändå Kate Hudson jag tycker hon är mega vacker och visst Matthew McConaughey han är en fin kille. Men den där gula klänningen som Kate har i slutet av filmen, den är underbart vacker. Kate Hudson har gjort många bra filmer faktiskt eller bra och bra typ roliga filmer kan man väl säga. t.ex

  • Raising Helen (med Hayden Panettiere)
  • Le Divorce (skilsmässa på franska)
  • You, Me and Dupree ( rolig film)
  • Almost Famous (gammal film)
Iaf så är hon en bra skådespelerska. När jag sedan såg på denna film så började jag faktiskt tänka på Hayden Panettiere (hon är med i serien Heroes som jag ser) för på något vis så är dom lika. Vet inte alls på vilket sätt säkert bara för att båda är blonda och vackra men jag kom bara att tänka på det.

182404-185
Hayden och Kate!

Nu blir det Godnatt för min del. Har inte gjort någon läxa idag typ, har börjat lite lätt med historian men inte mycket så jag kommer få det stressigt dessa två dagar plus att jag och Rebecca måste göra klart webbdesign arbetet, fan vad mycket jag kommer få göra nu innan påsklovet. Aja, that's life!

Kommentarer
Postat av: Terese

Jag vet, den gula klänningen hon har på sig är helt underbar! :)

2007-04-02 @ 12:09:17
URL: http://teresestyle.blogg.se
Postat av: Ivarsson

Jag gillar den filmen. Jag fick muta robert med popcor och massage för att se den, men det var det värt.

2007-04-02 @ 13:35:14
URL: http://norrlander.blogg.se
Postat av: Anna

Jag såg den faktiskt. Hon är skitsnygg, men han ser ju ut som kattmat.

2007-04-02 @ 17:23:53
URL: http://frykholm.blogg.se
Postat av: Annett

Gillar Kate Hudson väldigt mycket själv som skådespelerska.
Tittar också på Heroes och har börjat älska den serien.

Ha en underbar dag ;)

2007-04-10 @ 15:30:41
URL: http://plockepinns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0