Come as You are

Helgen har väl varit helt okej. Liten get together hemma hos mig i lördags, det var mysigt. Fast inte roligt dagen efter men men tack rebeca för att du sover över hos mig annars hade det inte gått så bra för mig att somna. haha
Igår var jag den tröttaste människan på jorden tror jag och sen på kvällen så kom rebecca, sigge och rebeca och bara hängde vi typ halvsov tillsammans det var ju också mysigt. Sen stack dom och jag skulle vara uppe et ttag till så jag kunde somna snabbare. Och det gick faktiskt bra. Men skitsamma det var en bra helg iaf.

Har varit inne på Asos.com och märkt att dom har halva priset typ på olika varor. Men såklart så hittar inte jag plagg som är på rean det gör jag typ aldrig, det är ganska dåligt egentligen jag får bättra mig på det.
I alla fall när jag var inne på sidan så hittade jag olika fina plagg. Och ett par snygga peeptoe skor..




En vit tröja med luva en fin tröja som är slapp. En midjekjol med rosett på sidan gillar den! Svartvit randig klänning ganska stilig, sen en liknande klänning. Jag tror jag gillar den andra klänningen mer än den första men båda är vackra. Sen den snygga svarta peeptoeskon. I like it!

Kommentarer
Postat av: Rebeca

allt för dig hun, de vet du

2007-04-10 @ 04:19:24
URL: http://Rebeza.blogg.se
Postat av: Ester

Kul att du tyckte det var fint :D.
Jag använder Photoshop :)

2007-04-10 @ 13:38:53
URL: http://retrocool.blogg.se
Postat av: johanna

söt kjol. :).

2007-04-10 @ 17:29:36
Postat av: Ivarsson

Göllungar som ringde, trots att jag var ca 30 mil ifrån, instängd i en översnöad stuga med 3 kanaler. Slutsats: Jag hade hellre festat loss med er pumor ;]
Btw, har du lust att fixa lite med min blogg sen när du har tid och ork? Jag är inte klippan på sånt.

2007-04-12 @ 21:30:52
URL: http://norrlander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0