Dajmtårta

Idag var det en till slapp dag, alla dagar kommer kännas slappa bara för att jag har gjort bort kursprovet i historia. Idag blev det också stan efter skolan, så kom hem likasent som igår. Blir säkert samma tid imorgon också men det är så trevligt att vara på stan nu när det är så fint väder! Imorgon blir det också med mamma och lillsyrran för att de ska hjälpa mig hitta en klänning och sen skor och några accesoarer (rosa). Men det kommer bli roligt.

Plus att jag och rebecca ska ta sovmorgon imorgon det kommer vara såå härligt! Sen efter skolan imorgon är det långhelg och det kommer vara mycket uppfriskande. haha hoppas Helgen blir nice! Men det tror jag också.

Annars ikväll blir det Dajmtårta och filmen "iskallt mord" med Sandra Bullock och han från "the notebook" Ryan Gosling. Har sett den tidigare för några år sen men nu vill jag se den igen. Tror jag minns att den var lite hemsk men nu har jag ju blivit lite äldre så nu kommer den säkert inte vara så hemsk eller vem vet haha.

182404-221

Puss

Kommentarer
Postat av: Ivarsson

Sovmorgon my ass! Ni ska släpa er på skolan som oss andra pronto ;]
(Ps. sett att det är 1% rabatt på Gina tills
söndag? Allt i butiken serru, och på dixi)

2007-04-26 @ 22:16:18
URL: http://norrlander.blogg.se
Postat av: Jessica

Jag vill också ha daimtårta! Fast det ska vi ju äta på söndag också så :D

2007-04-26 @ 23:19:17
URL: http://jessicaw.blogg.se
Postat av: Sandra

hjärta sandra bullock :)

2007-04-29 @ 16:09:19
URL: http://superlativa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0