Don't Hate On Me

Ja idag hade man en liten sovmorgon. Vaknade klockan 7 istället för halv 7 var jätte härligt fast jag låg i sängen till klockan halv 8 för jag såg ju på The Voice of Hip-Hop and R&B för rar, var ju och gästade programet. Det var jättetrevligt tycker jag. Måste få säga att hennes jacka var mycket fin från Monki. Gillar den skarpt, och gillar hennes blogg.

Efter morgonen har dagen bara gått bra faktiskt, jag och rebecca har jobbat med webbdesign arbetet hela dagen. Lite jobbigt men det var ändå värt det för nu är det så gott som klart. Hoppas bara vi får lektionen på oss att finslipa lite. Sedan slutade jag och åkte hem till att plugga på Historia och Svenska novellen alltså vilken jävla idé att blanda historia med svenska, fyfan vad jobbigt. Men nu är arbetet klart iaf och imorgon kommer vi få respons av en person i klassen och jag gillar inte att få respons visst det är super bra men jag är rädd för det. För jag tycker inte själv att jag skriver bra så då blir det så jobbigt, dessutom vet jag inte hur jag själv ska kunna ge respons men det är bara en timme av mitt liv så förhoppningsvis så överlever jag det.

Aja, nu ska jag inte underhålla er nå mer för nu börjar ändå American Idol det är ju såå bra!!
Hare bra! puss

182404-186



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0