Fear (1996)

Igår så hade jag som tänkt att spela GTA eller se Gilmore Girls men då slog jag på tv'n en snabbis. För jag hade tagit mig lite mat var jättehungrig. Och då det jag ser på femman är filmen Fear som jag har letat efter hundra år för att få se igen. Jag gillade den verkligen när jag såg den första gången kanske var när jag var i åldern 14 eller nåt har ingen aning. Men jag hade trott att vi köpte den nån gång men tydligen så gjorde vi inte det för nu är den borta isåfall.
Aja, det handlar om Nicole (Reese Witherspoon) som är pappas tjej typ den snälla. Men hon umgås med en viss Margo (Alyssa Milano) som är lite vild av sig och de träffar några killar som inte precis är änglar. Såklart så faller Nicole för en viss David (Mark Wahlberg) och först är han värsta perfekta pojkvännen sedan blir han lite för våldsam och det går utför och sedan händer det lite saker. Men jag tycker den är värsta bra. Plus att som sagt så är inte Mark Wahlberg den fulaste precis.

182404-212

Ger den en 4 av 5.

Kommentarer
Postat av: kattis

åh den verkade bra! kanske man ska sen den filmen? :)

2007-04-15 @ 19:25:23
URL: http://tummelisas.blogg.se
Postat av: Frida

Kattis: Ja det tycker jag att du ska! :)

2007-04-15 @ 19:57:40
URL: http://glammigafrida.blogg.se/fridas/
Postat av: Annett

Ah, den filmen skulle jag se... men missade den. Gillar Reese väldigt mkt, försöker se så många filmer med henne som möjligt!

Ha det fint

2007-04-19 @ 19:03:03
URL: http://plockepinns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0