Good Song

Var ett tag sen nu.. Har typ inte gjort något alls men har bara inte orkat skriva ett inlägg. Nu ska det bli ändring. I Torsdags åkte jag, rebecca och rebeca till sigrids stuga och sov där en natt. Det var mys men lite kallt jag hade typ mängder med kläder på mig. Plus att jag inte hann duscha och det kändes äckligt asså, mitt hår var inte nice. Så det kändes nice efter duschen idag. Men det var nice där ute. Bilder se hos Rebecca!

Igår så var väl inte kvällen en riktig höjdare men den dög. Jag gjorde ju något istället för att sitta vid datorn. Det är ett plus enligt mig. Men det blev typ häng på stan först och sedan for vi till nån random fest som inte var så bra men där var jag iaf sedan tog jag och rebecca bussen hem vid 20 över 1. Men det var väl trevligt iaf. haha.

Idag vaknade jag klockan 13.00 och rebeca skickade ett sms och sa at jag skulle till stan och typ sedan gå hem för att det var så fint väder och det taggade jag faktiskt. plus att det blev mcdonalds käk nere vid kajen också som var ett mega plus. Förutom måsarna som kraxade ovanför oss men skit i dom. Efter det glass och promenad hem asså det är typ sommar ute det är så härligt. Träffade på lite randoms och blev chockad över en viss bekant till Rebeca som hade lagt på sig lite, men det var nice.

Ikväll blir det Grease med lillsyrran, mamma och katarina, Linn och Julia. Linn är min barndomskompis har varit ett tag sen vi hängde så det kommer bli nice ikväll. Jag har valt kläder och nu sitter jag klar och väntar på att åka. Ja, detta blev ett långt inlägg men när det var ett tag sen man skrev så måste man ju skriva allt som har hänt typ.

Iaf, ha en megabra Lördagskväll! Puss
"Det där var inte chict!"

Har inte orkat vända på två bilder men det får ni stå ut med. Jag bjuder på bilden på mig haha face!

Kommentarer
Postat av: Rebeca

asså ändå INTE chict!

2007-04-15 @ 03:12:27
URL: http://Rebeza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0