Grease

Vilken kväll, den var mycket trevlig. Såg Grease med Måns Zelmerlöv som spelade Danny Zuko. Han var mycket bra som Danny. Sedan kan jag säga att det inte var några andra kända med i den musikalen. Men den var bra iaf.
För alla musikaler är typ ändå bra. Den var dock inte likabra som Grease med Pernilla Wahlgren, Linus Wahlgren, Kim Sulocki (eller vad han heter) som visades i Stockholm. Den var ju underbart bra! Men spela roll Grease är också alltid bra.

Sedan efter musikalen kunde man få singeln Cara Mia signerad av Måns, och så blev det. För Linn var skit taggad haha, och liksom varför inte. Han är ju söt faktiskt! hehe så vi ställde oss i den långa kön och köpte singeln och sedan kom vi fram och det var ju typ nice. Vi tog kort och fick en kram och sånt bla bla. Haha jag låter som värsta ungen nu men skitsamma det var ju nice asså.

Kommer lite bilder nu jag har face på alla men som alltid så bjuder jag. Nu blir det antingen Gilmore Girls eller spela något spel är verkligen inte trött men Godnatt i af! (bilder kommer imorgon det strular lite nu)

image211


Kommentarer
Postat av: rebecca

Cara mia!

2007-04-15 @ 21:09:03
URL: http://rebeccs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0