How Wrong, not to be loved by you.

Ja, har inget annat att skriva så jag skriver att jag har missat Umeå Open i helgen. Men det spelar ingen roll man har ju som inga pengar det var ganska dyrt men men.. Skulle ha varit trevligt att se Laleh, Anna Ternheim, Timbuktu, Melody Club m.m. Tack Anna att du ringde så jag fick höra lite av Anna Ternheim! Hade på högtalaren på Maxi så alla fick höra det var ganska  mycket brus men jag hörde ändå och det var nice.




Laleh, Anna Ternheim och Mando Diao.

De är nice tycker jag! Finns många fler men idag blev det dom.. Hehe.

Nu blir det historia så det bara smäller om det, tyvärr.
Puss

Kommentarer
Postat av: Jessica

Nästa år måste vi fara på open. Vad det än kostar!

2007-04-01 @ 20:00:31
URL: http://jessicaw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0