Like A Boy

Wish we could switch up the roles
And I could be that
Tell you I love you
But when you call I never get back
Would you ask them questions like me
Like where you be at
Cause I'm out 4 in the morning
On the corna rollin
Do'n my own thing

What if I
Had a thing on the side
Made ya cry
Would the rules change up
Or would they still apply
If I played you like a toy
Sometimes I wish I could act like a boy

Varför är det så att killar får gå runt och vara med alla tjejer, men det får inte tjejer? För de blir inte kallade för något illa, men om en tjej skulle gå och vara med flera killar så skulle folk typ prata om henne.. eller nåt. Men jag ser det i alla fall så. Ibland tycker jag att killar är lite känslokalla för de kan inte släppa in en tjej och bli ett par för han tror att hon kommer såra honom.. Istället så sårar de henne så att han inte ska få bli ledsen. Därför så tycker jag att tjejer är ganska starka för de det får gå igenom ibland.. Men aah jag vet inte.. Vad tycker ni om det här? Tycker ni att det är sant att killar får gå runt till de flesta tjejerna och inte bry sig så mycket.. Eller nåt
Visst alla killar är inte så här det säger jag inte men de flesta är det..  Känslokalla typ

Kommentarer
Postat av: Ivarsson

Klicheérna haglar baby;
"Typiskt killar, man kan inte leva med eller utan dom"
eller "Nej, man ska bli lesbisk".
Haha ;]
Dock vet jag vad du menar och man blir sjukt less ibland

2007-04-08 @ 17:42:53
URL: http://norrlander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0