Lindex?

Ja, de som känner mig vet att jag inte riktigt gillar Lindex. Bara för att jag tycker att de tävlar med H&M och jag gillar H&M bättre dels att min mamma jobbar där och så har de mer kläder än Lindex plus billigare kanske. Eller de kanske ligger på samma prisklass iaf. Så har jag faktiskt köpt ett plag på Lindex nu! Galet enligt mig! Men det blev en klänning som jag fall för med en gång det var verkligen "Love at first sight!". Kommer bild imorgon!
Den är guldig med konstiga runda cirklar på tror jag det är, finns på Lindex's hemsida och där är det Izabella Scorupco som bär den och sedan tycker jag att hon är vacker!

Annars kan jag ju berätta att idag har jag inte gjort så mycket alls. Efter skolan blev det filmning och sedan hem med en gång och plugga till historian. Är jävligt stressad över detta prov!! Vet inte alls hur det ska gå, det som är det jobbiga är att de betyget man får på provet det är tydligen det slutgiltiga. Så jag säger ju synd för mig. Jag har G nu och jag kommer ju sänka mig till ett IG och det mår inte jag bra av. Men nu ska vi sluta deppa för snart är det ju ändå Sommar! Iaf blir det långhelg nu börjar skolan på Onsdag för att det är Valborg! Ibland leker ju livet!

Puss och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Ivarsson

Ahw, deppa inte ihop fullständigt nu darla. Vi kanske får dela upp provet om rektorn snackar med honom, det vore iallafall lite bättre.

2007-04-24 @ 07:17:48
URL: http://norrlander.blogg.se
Postat av: Jessica

Tagga stockholm nu Frida!

2007-04-24 @ 16:28:24
URL: http://jessicaw.blogg.se
Postat av: Sandra

Hoppas provet gick fint!

2007-04-25 @ 14:26:46
URL: http://superlativa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0