Only Hope

Ditt namn: Frida
Längd: 160 typ
Spelar du något instrument: Nej, vill kunna spela gitarr.
Vem är snyggast: Ingen aning..
Vem vet mest om dig: tror att jag vet bäst om mig själv
Vad vill du ha just nu: Sommar skulle inte vara helt fel och trygghet
Vilka sjukdomar har du: inga
Fobier: --

Känner du en snygg kille: Kanske, kanske inte
Har du körkort: Nej, men förhoppningsvis i slutet av detta år men ingen aning
Åsikt om jultomten: Söt
Vill du gifta dig: Ja det vill jag!
Tycker du att du är attraktiv: ibland gör jag det, när man har gjort sig fin hehe
Din hårfärg och frisyr: Mellanblond och ingen frisyr alls ska klippa mig snart
Skolväska just nu:
ehm, en H&M väska.

Har du glasögon: Nej
Hur ser din plånbok ut: snygg
Favorittv-program: .Har många men OTH, DHW, Greys Anatomy typ
När ska du festa nästa gång: om ett bra tag.. ingen aning får man väl se
Vad köpte du senast: Minns inte typ kanske en tidning.
Hur mycket pengar har du: Inge mycke alls.
Hur svarar du i telefonen hemma: Hallå. eller Hej det är frida!
Senast kramat: Någon från gårkvällen
Vem sov du hos senast: nämner inga namn
Stjärntecken: Tvilling (29 Maj)
Ögonfärg: Blå

Kroppsform: --
Kall favoritdricka: Mjölk
Varm favoritdricka: Choklad
Alkoholhaltig favoritdricka: cider
Säger ofta: --
Saknar du någon: Ja!!
Du fikade senast: Var ett tag sen tyvärr.
Senast sedda film: Moulin Rouge (fast inte hela)

Hur känner du dig nu: trött, less
Kan du laga mat: Yes det kan jag.
Vad pluggar du: Text och Media
Vad tycker du om fötter: Ingen höjdare haha
Är du smart: Inte jättesmart men smart är jag väl när jag känner för det
Snarkar du: När jag är förkyld gör jag säkert det
Är du aktiv i skolan: Typ, kanske
Lesbisk: nej
När och varför grät du senast: Minns inte senaste men det behövs igen. hehe

Kommentarer
Postat av: Rebeca

behövs igen? slutadeppa :(

2007-04-08 @ 19:38:23
URL: http://Rebeza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0