Sommarväder!

Alltså denna dag har typ ändå varit helt underbar! Förutom mitt historia kursprov men jag hoppas jag får G iaf. Sen är det bara nu mattenationella som är det hemska kvar. Sen är det lugna fisken dessa sista veckor innan sommaren! plus att jag, Rebecca och Jessica ska till Stockholm hela vecka 23 tror jag det är och jag hoppas det kommer funka med allt. Jag längtar så in i norden!

Annars idag så gick jag från provet tidigit tyckte jag när jag fick höra att jessica gick klockan 16.20 och det var typ 2 timmar efter mig nästan. Men hon satsar på MVG den bruden! Så efter provet så for jag ner till stan med cykeln och njöt av att det var sommar i luften. Skulle leta efter en svart klänning till Mias fest i helgen och jag vill verkligen ha en ny billig och snygg. För man känner sig alltid snygg i nya kläder så jag vill som inte ta en av mina gamla svarta klänningar men det blir sista utvägen. Ska på stan igen på Fredag och kolla skor och accesoarer så hon ska få hjälpa mig. Jag hittade såklart ingen svart klänning utan istället så hittade jag en orange randig tunika/klänning på Gina Tricot för 149;- och en jättesöt vit linneklänning eller nåt på Indiska för 229;-. Tyckte att det var mycket lite pengar som gick bort. Men sedan köpte jag tidningar och då brinner det i börsen, jag köpte Cosmopolitan, ELLE och Vecko Revyn så det blir trevligt att läsa imorogn när jag kommer hem från skolan om det är lika fint väder som idag.

Har ni något tips på någon billig och snygg svart klänning?

Plus att det ska komma bilder på dessa kläder som jag har handlat i veckan har bara inte haft tid att ta kort på de men det kommer. Men istället så kommer det bilder på andra klädesplagg.



1. Ugglatröja från Topshop. Mycket frän
2. Silvriga skor från jag vet inte vars tyvärr.
3. Vacker beige klänning från Asos
4. Snygg silvrig klänning från Asos
5. En silvrig parkas från Asos, som är jättefin

Puss,

Kommentarer
Postat av: Maria

Svarta klänningar finns på Nelly......American Appareal har snygga. Även Urban Outfitters!

2007-04-25 @ 21:57:14
URL: http://mariafristedt.blogg.se
Postat av: Jonna

skorna är från laredoute, eller ellos! kanon söta :)
J

2007-04-25 @ 22:28:17
URL: http://jonnaat.blogg.se
Postat av: rebecca

Alltså efter allt sommarjobbande kan vi inte allihopa styra upp och beställa tillsammans från Asos eller nått :D ?

2007-04-26 @ 19:58:30
URL: http://rebeccs.blogg.se
Postat av: Frykholm

beigea klänningen från asos var gudomlig!

2007-04-28 @ 22:16:54
URL: http://frykholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0