Stuck

Ja då var torsdagen avklarad och påsklovet är äntligen här! Glad påsk på er alla! Dagen har varit väligt slapp, hade trafikant och sedan Afro Power Dance som är så underbart roligt, helt otroligt. Sedan blev engelska + den där uppsatsen som gick bara bra hoppas jag. Sedan valde jag och Rebecca att åka hem så då gjorde vi det och tog lunch på sjukhuset dyrt men aah det vare värt det.

Gick vi till bussen i stormen typ, det blåser så man kan nästan inte ens andas.. Jag hoppas det bara inte blir värre för då blir jag fan ledsen. haha aja, till Anna och Rebeca så tycker inte jag att jag kollar mycket på tv. Kollar fan inget alls men då finns det de programmen som jag måste se på. Det har säkert alla.
Så vilket är erat bästa program som ni bara måste se?

Tagga påsklovet, och ja Rebecca jag taggar också det där! Hoppas bara det blir flipp istället för flopp! :)
Ikväll blir det Sigrid med Rebeca och Rebecca..

Hare bra gullungar!
"Every now and then when I?m all alone 
I be wishing you would call me on the telephone
And say you want me back, but you never do
I feel like such a fool, there?s nothing I can do "
// Stuck med Stacie Orrico

Kommentarer
Postat av: Ivarsson

Ohyes, för mycket tv blir det! ;]
(Fast jag måste erkänna att jag faktiskt fastnat
för Grey's anatomy, töntigt nog.)

2007-04-08 @ 17:44:18
URL: http://norrlander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0