Teater it is

Idag har det varit fredag. Alltid lika härligt med fredag och veta att nu är det helg. Men denna helg kommer inte bli så trevlig bara för att jag måste plugga till kursprovet i historia. Det kan jag säga inte är en höjdare. Men vi ska prata med rektorn på måndag och förhoppningsvis slutar det toppen annars så kan jag säga att jag hoppas jag har en ängel som gör så att det kommer gå bra för mig på provet.

Annars så har jag varit på teater med min familj ikväll. Hade glömt bort att jag skulle dit som jag brukar göra nu ganska ofta alltså glömma bort saker. Men kanske är bara för att skolan har tagit upp all tänkandes. Teatern var iaf bra, förutom att jag inte gillade en av huvudpersonerna för min klass såg henne i en annan uppsättning typ "veronica bestämmer sig för att dö" eller något sånt jag har ingen aning. Så hon gillade jag inte men den var ändå bra, det var faktiskt lite musik i live musik tillochmed och det är alltid nice. Sedan typ handlade det om att det skulle vara en show på torget och att man fick gå upp själv på scenen och göra antingen en dans, sjunga eller sketch eller nåt. Men ingen i teatern räckte upp handen så då gick han ut till publiken för att hitta någon där som kunde göra något. Självklart gick han till min familj först till min mamma, men hon skickade det vidare till pappa. Så då gick han som skötte det till  honom och då fick han välja en låt och sjunga. Han valde "Bad Moon Rising" och bandet  följde med och spelade,faktiskt så var en i bandet ganska fin, även om han var lite äldre än vanligt men Jessica du vet ju vad jag menar du gillar väl sånt? Det var mycket nice och jag var mycket stolt över min pappa! Han fick mycket beröm, men konstigt han är ju min pappa! HAHA.  Aja, nu ska jag se sista avsnitten av Gilmore Girls sen ska jag nog sova. Är trött som in i norden efter denna slitna vecka.

Kommentarer
Postat av: Ivarsson

Näj, vi ska ju sittstrejka göllet! Jag tar med mig kladdkaka så skulle du ta med dig alkoholhaltiga drycker, var det inte så? ;)

2007-04-22 @ 21:45:16
URL: http://norrlander.blogg.se
Postat av: Sandra

Kul med teater ju :)

2007-04-23 @ 22:00:19
URL: http://superlativa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0