Typiskt

Det kommer bli krusprov i Historia, vi tog upp det igår men det var något konstigt som jag inte kommer ihåg. Men vi ska iaf ha provet och det kommer inte gå bra för mig som jag har sagt nu ett tag så jag ska börja plugga idag. Tänkte bara skriva ett inlägg :)

Igår så var det en helt vanlig dag.
Och efter skolan så skulle vi filma till våran film, vi ligger lite efter tror jag. Men nu har vi styrt upp, vi filmade igår i 2 timmar och sen ska vi filma på måndag igen. Efter det blir det att redigera 24/7 typ. Det kommer bli super!

Idag har det också bara varit en vanlig dag
och nu resten av dagen blir det till att plugga och duscha och se på CSI Miami, och lyssna på Tingsek och kanske hinna spela lite GTA. Haha, jag blir bara lite beroende men jag spelar typ högst i 30 minuter så det är inte så länge, för man kan bli less efter ett tag eller så kommer man på att man har läxa och får dåligt samvete.

Puss,

image214

Kommentarer
Postat av: Ivarsson

Jag hoppades verkligen att vi skulle slippa,
just nu känns det totalt hopplöst, ahhhw!
Lycka till anyway darla

2007-04-19 @ 16:29:03
URL: http://norrlander.blogg.se
Postat av: Ella

Tingsek, Tingsek, Tingsek - vilken man.

2007-04-19 @ 18:12:03
URL: http://gylleneskor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0