10.00 ?

Varför är jag vaken nu? Plus att jag vaknade av mig själv!? När det händer så har jag varit orolig över något innan jag ska sova. Så då var jag orolig över något igår och jag har ingen aning om vad. Konstigt.
Aja, det är väl bra att jag vaknar tidigt för då går inte hela dagen förbi. Så idag ska jag sola och ta del i varje minut! Vad tror jag. Jag kommer typ sola i en timme sen kommerjag bli less och gå in och se vad som händer och typ äta. Nemenjag ska faktiskt vara ute nu och sola ett tag. Får väl prata med Rebecca i telefon då blir det nog roligare.
Sen ska jag också få tillbaka min mobil idag, ska åka ner på stan för att få den vet itne vilken tid men vid 4 kanske. Längtar efter den..  sen ikväll ska jag åka till Sven =)




Kommentarer
Postat av: Ivarsson

In på Lottas blogg och meddela att du kan komma och gratta henne på fredagkväll (eller skulle du utomlands då?) Hur som helst så måste vi dit så många som möjligt och nån kanske kan lägga ut för en present.

2007-08-14 @ 14:12:11
URL: http://norrlander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0