Chania

Det ær inte lite varmt. haha men det ær trevligt hær. Førutom att jag saknar alla dær hemma och 2 veckor ær fan før mycket. 1 vecka kunde jag ha klarat av faktiskt. men men nu ære så hær. Saknar Sven! Ganska tråkigt att åka med sin familj men men det ær væl bara att gilla læget får væl bli polare med rockkillarna bredvid oss så dom kan bjuda mig på cigg. (ne jag ska inte sven) jag har inte røkt på hela resan. :P kanske før att mina førældrar føler varje move jag gør. aja, hare bra!


Hoppas førsta skoldagen går bra før er imorgon brudar! :D

Puss, så hørs vi snart igen! blir ingen bild nu har inte tid med det. :p men ni kan ju førestælla er! :)

Kommentarer
Postat av: Ivarsson

Det gick bara fint, vi saknade dock dig darla!

2007-08-22 @ 14:47:33
URL: http://norrlander.blogg.se
Postat av: Jessica

Vi överlevde trotts att Schibbey och curt är som de är! Saaaknar dig!

2007-08-22 @ 17:08:10
URL: http://jessicaw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0