Dålig på rubriker

Dålig också på att komma på vad jag ska skriva om. Kan bara säga att jag måste börja packa till Kreta resan snart. Annars kommer mamma inte bli glad på mig. Så jag får inte skjuta upp det till sista minuten jag ska nog börja med det på onsdag. Det låter som en plan. Annars så har jag inte så mycket att säga tror jag.

Jo jag kan ju meddela att jag glömde min mobil i Sävar när jag var där i lördags. Det var inte skoj kan jag säga så jag ska få tillbaka den imorgon! Fan vad underbart alltså. Har saknat den väldigt mycket det är den som väcker mig på morgonen faktiskt annars kommer jag inte upp. Fast nu på sommaren vaknas jag inte av något alls förutom när någon ringer hem. haha.

Nu iaf så  ska jag ut och gå med Rebecca! Det ska bli nice! :) Sen blire till att se nån film tror jag.

Kommentarer
Postat av: rebecca

jag tycker om dig :] , btw vet sven om din blogg?

2007-08-13 @ 22:52:00
URL: http://rebeccs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0