Guitar Hero

image373Ja gårdagen var trevlig. Vi åkte till stan ca halv9 och stannade där till kl 23.00 tror jag den var. sen for alla hem till mig och hängde. Var inte riktigt någon fest hos mig vi typ satt och spelade Gutiar Hero och några såg film i mitt rum. Så det var bara chill. Men vi var ändå vakna till kl 4 så då hade de flesta roligt och det är bra.
Ikväll vet jag inte vad som händer tydligen spelar Melody Club och dom vill jag ju ändå se men jag är ganska sliten. Sen spelar Industri Royal i trädgården men jag vet inte om det är någon åldersgräns. Annars så har jag ju ändå sett dom ganska många ggr plus att dom ska spela på Edge och Droskan och dit ska jag på båda. Så jag tror det är lugnt att missa en gång visst?
Men vi får iaf se om vi åker ner på stan och ser Melody Club eller om det blir en lugn lördag, kanske behövs egentligen?

Iaf så är Rebeca nu på bröllop, hoppas det gick  bra för henne att sjunga. Och du byter lakan om det behövs lilla vän!

Nu ska jag gå och laga stuvade makaroner och korv. Såå hungrig. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0