Klantiga Frida

Ehm ja gårdagen var trevlig. Det blev promenad med Rebeca efter middagen vi had einget bättre för oss så vi började gå och det gick inte att få stopp på benen. Så vi gick ända till stan och la oss i parken som vi inte vet namnet på. Så där låg vi och spekulerade på olika saker. Sedan kom vi på att vi måste ju hem också, och vi orkade typ inte gå hem. Det kändes drygt uppförs hela vägen hem. Nej tack. Så då hörde vi av oss till den underbara Sven! Som kom och hämtade oss sen lämnade vi av Rebeca och sen stannade vi vid min rondell och jag började känna efter vars mina nycklar var. Men jag kunde inte hitta dom. Så då måste dom ha ramlat ur min ficka när vi var i parken. Då kände jag mig klantig som fan. Så Sven körde tillbaka till parken och jag hittade nycklarna med en gång, jag såg något blänka. EFter det körde vi hem till mig och han kom in även fast han skulle upp tidigt idag för att jobba. Han stack iaf kl 01.00.

Och nu ska jag duscha och sen packa till Kreta har inte börjat än. Det kommer väl bli i sista minuten som alltid. Men men det är nice. Så hörs vi senare! :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0