Kreta!!

Nu ska jag på stan med familjen och fixa det sista sen ska vi hem och fixa packningen och sen åker vi till flygplatsen. För att checka in och sen är vi iväg. Jag måste bara hinna ladda ipoden med musik.. Min dator har ju sltat funka så jag hoppas det funkar att fixa på den bärbara men det borde det ju göra. Bara så att inte all musik far bort av någon konstig anledning. Aja,nu måste jag skynda mig för mamma har brottom. haha

Ha det så trevligt nu när jag är borta. haha. Jag ska ha så trevligt där nere. Kommer hem den 31 augusti.
Kommer kanske att hitta nån dator där nere och skriva något inlägg och säga hur det är men vi får se. :) Fast det är ju mig vi talar om och jag kan nog inte vara utan en dator länge hahaha.

PUSS!! :D

Kommentarer
Postat av: Ivarsson

vi kommer att sakna dig vid skolstarten baby, sola lite åt oss också!

2007-08-17 @ 15:57:58
Postat av: Jessica

Ha det super på Kreta!

2007-08-18 @ 11:28:20
URL: http://jessicaw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0