Looking for Gold

När jag lyssnar på TheTough Alliance så tänker jag tillbaka på när jag var i Borlänge på Peace and Love. Alltså dom var sämst på scenen men det ska dom vara. Så dom var som ändå bäst. Och hela Peace and Love var jättetrevligt. Nästa år måste jag dit igen men då måste också Rebeca och Rebecca följa med. Det är så värt det! Jag hoppas TTA kommer dit då också. Alltså gud jag gjorde ändå allt i början av sommaren och nu på slutet har jag inte gjort något alls förutom att jobba och sovit bort dagarna. Fast iofs så ska jag ju till Kreta nu på fredag. Det kommer bli roligt, och jag hoppas det blir fint väder så jag kan sola hela tiden så jag är brun när jag kommer hem till Umeå.

Aja, här kommer  1 låt av TTA. Sen ska jag övertala mamma att hon kan skjutsa mig till jobbet. =) Ha en bra kväll.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0