Schema

Äre sant?!! Jag har typ det bästa schemat i hela världen!!  Jag kommer ju slappa sönder hela trean! Förutom att jag kommer få IG i Litterär Gestaltning och Svenska B men annars kan jag ta det lugnt. :)
Helvete så lycklig jag blev det är surt att jag missar en vecka av skolan. Då jag är på kreta men det är ju ändå inget att klaga på. Medan jag solar och badar så håller dom på med läxor fast då får ju jag göra de sen. Men förhoppningsvis så gör dom inte så mycket de första veckorna. :)

Kolla schemat!!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Det var ju sjukt långa lektioner och håltimmar, fast det funkar nog ändå. Svenska i 2h och 15min :S

2007-08-10 @ 00:57:52
URL: http://jessicaw.blogg.se
Postat av: frykholm

gosh, you lucky bastard! måste genast kolla in mitt schema, hoppas det är lika soft som ditt, men det tvivlar jag på.

2007-08-10 @ 19:05:50
URL: http://frykholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0