19 december

Idag var jag hemma från skolan, trodde att jag skulle befinna mig hemma och sova ut och ta hand om min röst och skriva på recensionen. Så fel jag hade, Chili mådde inte bra igår hon kräktes och hade diareé så vi for till veterinären idag i vännäs. Jag var inte glad imorse kan jag meddela er, men vi gav oss iväg iaf och kom hem klockan 3. Då blev det att börja plugga så nu har jag skrivit en sida och ska sriva resten imorgon.

Ikväll ska jag till Sven och sova där och imorgon gäller det, jag ska sjunga på julavslutningen ett musiknummer från musikalen som vår skola varje år gör och de är treorna som bara får vara med. Så jag är med dig plus 17 till. Det ska bli trevligt men jag är inte lite nervös fyfan. Men förhoppningsvis går det bra annars får jag väl göra det bättre när föreställningarna är. =) Ha en fortsatt trevlig 19 december.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0