Dan innan julafton!

Ja nu är det bara mindre än 20 minuter kvar till julafton, känns härligt även fast jag inte har någon julkänsla riktigt men det fixar sig nog imorgon när man får öppna julklappar. =)
Sedan har jag sagt till mamma om den där kjolen och hon sa inte riktigt nej eller ja så jag kommer nog att köpa den nu efter jul..

Nu iaf så sitter jag hemma hos svens mamma som inte är här. Jag och Sven ska få bo här i 10 dagar för hon är i Göteborg och firar julafton och nyår. Så det kommer bli mysigt att få prova på att få bo i egen lägenhet, för det är ju nästan som det. Trevligt trevligt, nu ska jag sitta och vänta in julafton med Sven och Emil. Ha en trevlig julafton och ät er mätt på julmaten imorgon. =)
Puss och GOD JUL! önskar Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0