Juldagen

Igår var det en mysig julafton även fast det faktiskt inte var så julstämningsrikt, men men. Öppnade alla julklappar vid 2 hemma hos min familj. Sedan blev det mer i Vännäs med stora släkten. Har inte tagit några bilder på allt för min kamera vill ju inte funka, eller rättare sagt den funkar men kabeln finns inte någonstans så jag kan inte lägga in bilder. Det är verkligen surt. Trots detta behöver inte det stoppa mig för att säga vad jag fick i julklapp.


- Guitar Hero en till gitarr + spel (fick det av Sven + pappa och mamma men vi ska byta svens)
- Bestick till flyttningen nån gång
- Presentkort 1000;- på Flott
- Presentkort 500;- på H&M
- Presentkort 200;- Gina Tricot
- Sminkning på The Body Shop
- Två gråa långkoftor från H&M
- En till Guitar Hero skiva från Älsklingen
- Handukar
- Talrikar, skålar, muggar
- Presentkort 500;- på Kicks ska köpa parfymer
- Påslakan och örngott och sånt
- Trosor
- BH
- Vas med blommor
- Blomma av Svens föräldrar + 300;- på SF
- 100;- på SF
+ lite mer grejer som jag inte orkar skriva upp.


Ha en bra juldag nu borde nog jag och Sven göra lite middag. Sen ska han och jobba och jag ska väl sitta och stirra in i väggen här. haha Puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0