Klart och fixat in i "minsta detalj"

image455
Haha, jag tror nog inte det, men man kan ju låtsas. I alla fall så är min kulturbilaga klar nu och precis innan Ugly Betty, DH och Christine. Värsta tvkvällen blir det nu. Tror också att det får bli en kopp te till det.

Även om jag är klar med denna kulturbilaga så vet jag redan att det blir ett IG av läraren från Litterär Gestaltning och G från Text B.. Visst är man positiv. Det enda jag är nöjd med är framsidan. För det är också det roligaste att göra!
Igår kollade jag och Sven i en tattoo tidning och jag hittade faktiskt några favoriter men vi får se hur det blir med dom. Mamma och pappa är helt emot det, så dom säger nej till vilken som helst men men jag är 18 och får göra vad jag vill. Härligt, ne nu ska jag göra mig beredd för en mys-tv-kväll..

Puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0