Klassensdag typ..

image456
Idag efter skolan har klassen ätit middag på Balder, det blev tacobuffé förm ig och 9 andra. Ganska populärt, men det var inte så konstigt för det var underbart gott. Det blir godare också när man inte har ätit något på dagen. Efter middagen så blev det bio med klassen, det blev Elizabeth: The Golden Age och jag måste faktiskt säga att jag blev positivt överasskad över att den var bra för innan hade jag en ganska negativ inställning. Så faktiskt ett tips men se den hemma för alltså det är ganska drygt och sitta i en biosalong där man inte sitter skönt i 2 timmar. Fast om ni har godis så är det lugnt!

Aja, nu ska jag sova. Är ledig imorgon men jag behöver verkligen sova, om jag nu inte ska börja på en ny serie. Vet bara inte vilken, något bra tips? Godnatt, Puss

Kommentarer
Postat av: Ivarsson

Jag blev också positivt övveraskad. Jag tror dock att det berodde på att jag hade ställt in mig på att den var värdelös samt att vi såg den på bio. Jag tror inte jag skulle palla att sitta hemma en fredagkväll och engagera mig i den ;] Ha en skön ledig dag, darla

2007-12-07 @ 12:09:10
URL: http://norrlander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0