Klätt julgranen

image462Ja nu har vi klätt julgranen klart, men jag saknar stort glitter vi har smalt glitter. Så jag tror att jag kanske ska köpa lite stort glitter så det blir lite maffigt. Men annars har man fått mer julstämning vi har inte haft något julpynt tills idag. Så nu börjar det närma sig. Det är ju liksom bara 1 vecka och 1 dag kvar.

Ikväll ska jag se på Shall We Dance men den börjar 21.00 så just nu ser jag på Adam och Eva som började klockan 20.00. Så det kommer bli en tv-mysigkväll. Ha en trevlig kväll.

Hur ska din gran se ut, om du fick bestämma?


Kommentarer
Postat av: Ivarsson

Klä julgranen måste vara det allra julmysigaste som finns. Om jag fick bestämma skulle den se ut precis som den alltid har gjort hemma hos oss - jag kör stenhårt på traditioner.

2007-12-16 @ 23:20:47
URL: http://norrlander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0