Ligga i sängen dag

Candle,Bow,Christmas Stocking,Christmas Ornament,Home Interior,Christmas Tradition,Domestic Room,Tree,Fire,Decoration,Indoors,Victorian Style,English Culture,British Culture,Mantelpiece,Winter,Childhood,Nostalgia,Christmas Present,Christmas Decoration,Traditional Christmas,Christmas,Nobody,Traditional Culture,Holiday,Christmas Lights,Fireplace,Christmas Tree,Living Room,CelebrationSista spurten nu gällande Kulturbilagan, den ska liksom vara klar på onsdag. Och jag har två saker kvar att skriva och jag är jättestressad över detta skitarbete.. Vet inte heller vad de ska handla om... Det kommer bli nå blaj bara och sen kommer jag få Ig på det.

Skitsamma nu ska jag inte prata om detta utan nu ska jag börja skriva om jag nu kommer på något. haha, får väl se hur det går. Iaf så ska jag och Swempa ut på stan nån dag i veckan och börja köpa julklappar. Ganska taggad på det faktiskt.

Det jag skulle vilja göra idag istället för att skriva på kulturbilagan, är att sova till klockan 12 ligga kvar i sängen och se på tv och äta nudlar. Det skulle vara jätteskönt.

Kommentarer
Postat av: Emma

På tal om julklappar... Nu är det bäst att du berättar vad du önskar dig... annars vet man aldrig vad jag kommer farande med! :P

2007-12-03 @ 14:32:53
URL: http://leksingen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0