No headline today..

Ja det blev ju då Magnus Betnér som var helt okej faktiskt. Har ju som inte lyssnat på han eller sett han på hans lilla tv-shower.. Men han var bra. Efter det tog jag bussen hem och bara slappade såg lite på Lilla melodifestivalen och sedan började jag se en film men den var långtråkig så det fick bli ett Gossip Girl avsnitt istället.

Nu har jag också kollat på lite kläder
som till exempel från Monki som har helt underbara kläder, sedan var jag också inne på glitzy.se och hittade lite fina kläder där också. Fast på glitzy är det lite dyrare än på monki. Varför finns inte Monki i Umeå för? Varför ska det finnas i sundsvall det är jätteonödigt, bara för att de har IKEA...Iaf orkar inte sitta och klaga, snart kommer Swempa hit han har varit med grabbarna ikväll och haft roligt! :)

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0