Ont i hela kroppen

Var ett tag sen nu igen. Kort summering på helgen ska jag försöka ge mig in på nu.

Fredags blev det utgång för mig för en gång skull och självklart blir det för mycket för mig. Ville ju ha skittrevligt och det hade jag verkligen också. Dansade, skrattade och ramlade?! Precis det där trodde jag aldrig skulle kunna hända mig, alltså mot kvällen när vi var på x3m så snurrade det faktiskt för mig ett tag. Men jag ordnade det där även fast jag ramlade och har många blåmärken idag. Älsklingen var också ute och hade trevligt. Vi hade båda trevligt. Kvällen avslutades på McDonalds såklart.

Lördagen sov jag och älsklingen till klockan halv 2 och vi var så trötta vi ville verkligen inte gå upp men vi var tvugna för vi skulle till Nordmaling på julbord. Min mage mådde inte bra men jag var så sugen på julbord så jag var tvungen att äta allt och inget. Det var faktiskt jättegott och det gick mycket bra, dels för att swempa var där och tog hand om mig. Nemen det var en lugn kväll såg två filmer och sven kom kl 2 sen blev det sängen för att se klart den andra filmen.

Idag har det inte hänt något alls
, har bara gått runt i morgonrock och varit orolig för provet som är på tisdag. fyfy, har som ingen bok hemma trodde jag tog hem det men icke. så jag får vara fastklistrad i boken imorgon efter skolan.
Nu ska jag lyssna på musik och kolla på bloggar och bara slappna av och låta tiden går! :)


Första bilden: Jag till vänster, bredvid mig har vi Angelica.
Andra bilden: Älsklingen till höger! hans polare till vänster om han, och i bakgrunden har vi jonna.
Tredje bilden: Rebecca och Angelica som dansar. I vänstra nedersta hörnet.

Kommentarer
Postat av: Emma

Va roligt att ni hade kul på X3M! Jag har boken hemma men jag orkar helt enkelt inte plugga!

2007-12-16 @ 18:46:25
URL: http://leksingen.blogg.se
Postat av: Jessica

förstår verkligen inte hur många gånger du och rebecca trillade! har minnen av att jag hjälpte er upp minst 5 gånger!

2007-12-16 @ 21:10:37
Postat av: Ivarsson

Haha, ramlade ni allihopa? jisses brudar, var alkohokonsumtionen på topp månne? ;]

2007-12-16 @ 23:19:47
URL: http://norrlander.blogg.se
Postat av: angelica

Haha fina bilder på oss, det ser ut som om jag hade jätte kul i alla fall =)

2007-12-17 @ 11:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0