Snart är det jullov!

Det känns ut i fingertopparna nu. För på skolan har vi nästan alltid rast och inget alls att göra. Förutom att vi har prov nästa vecka på tisdag och jag kan inget alls plus att jag inte har boken där allt står i. Men jag ska nog låna den idag på biblioteket så jag kan plugga i helgen.

Det är också lucia idag som ni alla kanske vet, stämning med lucia på skolan faktiskt. Plus att ikväll ska jag och Rebecca på teg och se Rebeca sjunga i ett luciatåg. Det ska bli trevligt, jag ska nu gå in och kolla på tv4.se och se om man kan se när Rebeca och hennes luciatåg kan vara med på nyhetsmorgon eller något sådant, vet inte riktigt vad. Vi får väl hoppas!

Ha en trevlig dag och ät inte för många lussebullar! :)

Kommentarer
Postat av: Jessica

jag hade totalt förträngt provet på tisdag :S tur att du finns frida :D

2007-12-13 @ 20:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0