Trött som ett svin

Idag har jag varit tröttare än tröttast. Fast jag fick sluta kl halv 11 så jag var hemma vid 11. Det var härligt. Gjorde inget alls till cirka klockan 3 då jag egentligen behövde plugga på provet. Men alltså fatta det är det tråkigaste provet och jag orkar verkligen inte sätta mig in i det. Prov imorgon, men jag har läst alla sidor och jag ska försöka göra det efter CSI också om jag inte somnar igen. Har sovit 1 timme och en kvart idag, somnade i soffan sov i 45 minuter typ och sen somnade jag i sängen och sov en halvtimme alltså. Det kan iofs bero på att jag och Sven började se film klockan halv 2 till 3 det var ganska galet. Han var ganska trött imorse må jag då säga haha.

Aja nu ska jag fortsätta se CSI och sen plugga
och sen äntligen sova! Gonatt, puss

Kommentarer
Postat av: Ivarsson

Hur gick provet då, darla? Jag skrev tills jag var helt övertygad om att min hand tagit självmord. helt sjukt

2007-12-18 @ 16:13:32
URL: http://norrlander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0