Väntar...

image463Sitter nu och väntar på att Sven ska komma hem från hans guys night out... Då tänkte jag att jag ska gå in på HM.com och titta om jag hittar några billiga kläder och då hittar jag min kjol som jag har trånat efter ett tag men som jag inte har vågat köpa för den kanske inte riktigt är jag. Men när den har minskat i 200 kronor, den kostade 298 och nu kostar den 98 spänn då kan man väl ändå inte inte köpa den eller? Plus att man har fått lönen och JA jag vet att man inte ska köpa upp alla sina pengar nu när man precis har fått lönen men jag kan inte råför det, det bara blir så.
Jag ska kolla om jag hittar något annat roligt som är billigt. :) Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0