Vill sova inte jobba..

Så sant så sant... Jag vill sova nu i flera timmer jag vill inte jobba det är så jobbigt. Men så är det, jag börjar klockan 18.00 - 22.15. Drygt, hoppas jag får stå i kassan för det mesta och städa och sånt. Fast det jag tror är att jag kommer få larma men ingen vet vi får väl se när jag kommer dit.

Innan jag ska jobba så måste jag göra klart denna dumma recension och sen kanske jag hinner sova ett tag. Efter jobbet ska Älsklingen komma och hämta mig och då kanske vi ska till sofias chillfest men jag är inte så taggad annars så far vi väl hem till honom och bara chillar jag var faktiskt sugen på att se på ett Heroes avsnitt. :)

Blir nog ingen uppdatering ikväll så ni får vänta tills imorgon då det blir julklappsshopping.

Kommentarer
Postat av: Ivarsson

Till 22.15 på H&M? Har ni julöppet? Lycka till iallafall vännen. Och hör av dig om du ska julshoppa loss på stan imorrn, jag och frykholm ska nämligen också dra några rundor.

2007-12-20 @ 23:19:34
URL: http://norrlander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0