alla hjärtans dag

Hur har dagen varit hittills jo den har väl varit helt okej. Varit finklädd som jag sa (enligt mig) och sedan var det bara en slapp dag. Fick ett fint sms av en viss person som gjorde mig glad (alla sms gör mig väl glada på alla hjärtans dag) resten av dagen fast nu har det runnit av så nu vill jag att det ska hända nå mer som är roligt. Annars så känner jag bara nu att lägga mig och sova och se film och bara vänta till imorgon, det kommer typ att bli så ikväll också bara för att det är bra program från klockan 20.00 till 22.00 på trean.

  • Men in Trees
  • Top Model säsong 7
  • Lustgården
Så de programmen ska man se sedan blir det väl att sova eller något..

När jag gick hem från bussen så kom låten Boris Gardiner - I Wanna Wake Up WithYou (en jättefin låt) på ipoden blev inte lite less på att det var alla hjärtans dag och jag inte har någon att vakna upp bredvid.. Men men kommer väl fler alla hjärtans dag dagar.

Kommentarer
Postat av: Rebeca

ja asså jag FÖRSTÅÅÅÅÅÅÅR att de var smset från mig som gjorde dig råååglad visst visst visst !? när börjar topmodel?

2007-02-14 @ 19:13:48
URL: http://rebeza.blogg.se
Postat av: Anonym

Hörrup, vi kan byta lite. Jag sover gärna ensam ;]

2007-02-14 @ 22:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0