arbeten

Ja jag vet jag har varit lite off nu i två dagar. Men först och främst har jag haft lite arbeten i svenskan att ta tag i men nu är de klara. Och jag taggar morgondagen för då blir det bio med Rebeca, var som ett tag sen man träffades nu. Så det ska bli trevligt vi ska se Linas Kvällsbok.

Vet inte vad mer jag ska säga förutom att musik är underbart  + när man har pengar. Jag har faktiskt inte handlat något sen jag fick studiebidraget men det är bra för jag sparar till jeans som jag måste ha skrivit i något inlägg. Så det känns bra men idag så köpte jag faktiskt två tidningar Pause och Glamour men jag behövde verkligen det just nu. Har redan läst Pause och snart blir det Glamour... Det var faktiskt ett tag sen jag läste tidningar så jag är skyldig mig det!

Nu ska jag väl gå och läsa Glamour och lyssna på Veronica Maggio! :)  Ha en mycket trevlig onsdagskväll..


Kommentarer
Postat av: Ivarsson

Jag har inte börjat på personporträttet,
jag ligger så efter nu! Peppa mig!

2007-02-07 @ 21:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0