beställa?

Rebeca taggade mig till att beställa från någon sida med henne, och jag tycker vi ska beställa från ASOS.com för där har jag hittat jättemånga fina plagg idag. Visar bilder nedan. Sedan skulle vi ge varandra ett kit nusåhär innan Alla hjärtans dag som är för tjejer som gillar killar och det gör ju vi. Så det passar ju underbart! Det va inte heller så dyrt.

Här kommer mina underbara plagg som är under 300 kronor så det är kap enligt mig.





Dessa plagg är väl inte helt fel, men jag är lite osäker på de två sista på rad två. Men vi får väl se..

Kommer ett nytt inlägg för skorna som jag hittade för under 500lappen nästan. Jag är så bra!



Kommentarer
Postat av: Ivarsson

FRIDA! Jag har hittat världens snyggaste
klänning på nelly.se. Den ligger på första
sidan, finns i vitt/svart (ev fler, vet inte).
Dock kostar den runt 650 så jag har inte råd
men det svider i själen. jag vill ha, jag vill!
jag ska kolla upp märket, du måste se den

2007-02-05 @ 14:09:28
Postat av: Friiida

den var verkligen fin! :) fast det var lite dyrt men ändå man måste spendera lite pengar på en fin klänning bara man vet att man kommer använda den. :)

2007-02-05 @ 17:29:40
URL: http://glammigafrida.blogg.se/fridas
Postat av: Rebeca

asså ja frida jag taggar .. va ligge frakten på ?

2007-02-06 @ 15:44:22
URL: http://Rebeza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0